24 august, 2012

What's hot?

Når jeg kigger på mine afstemninger, er det tydeligt, at I helst vil se mere om mode, så her kommer en liste over ting, som enten er meget moderne eller på vej til at blive det.

  • Mørke farver - i efteråret (og lige nu, for den sags skyld) bliver det meget moderne at gå med mørke farver, som f.eks. mørkeblå, vinrød og mørkegrøn. Det er måske allerede gået op for mange, eftersom at det er de mest udstillede farver i butiksvinduerne (blå og vinrød er i hvert fald).

  • Kors - det kristne symbol er meget moderne, selvom jeg ikke er så meget for det. Jeg må dog indrømme, at jeg har en top med et kors på, fordi tja .. det er moderne.

  • Indigo jeans - de mørkeblå jeans, som ikke er lavet denim, men af bomulds-lignende stof. Jeg elsker dem virkelig, og jeg har heldigvis (efter megen søgen) fundet et sted, hvor de sælger dem i den helt perfekte form og farve.

  • Lave Converse (dem uden hals, men med tyk sål) - de er sygt moderne, og jeg vil virkelig gerne have et par i mørkeblå, vinrød og mørkegrønne (hahah, modeslave).

  • Huer - store, slaskende huer, som hænger bagpå.

  • Sweatere - strikkede, sweatshirts, whatever, sweatere og pullovers er virkelig moderne.

  • Butterflies - jeg er egentlig ikke så glad for at skrive denne her på, eftersom at jeg næsten er sikker på, at det om ikke så lang tid bliver moderne for piger at gå med butterflies .. jeg vil nemlig gerne beholde det for migselv inden det bliver for mainstream, så lad endelig være med at købe en, hahah.

    Det var så mit dejlige indlæg om mode - jeg håber at det kan komme dig til hjælp, hvis du står overfor et svært valg i tøjbutikken, eller bare ikke lige ved hvad der nu er moderne.

    - jeg er forresten løbet tør for kvoter igen .. jeg tror, at jeg må lave om på mine billeder, så de fylder knapt så meget.

    PEACE OUT! 

1 kommentar:

  1. Super fedt. (:

    Eveen.
    http://thelifebyice.blogspot.dk/

    SvarSlet